Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Stojíme si za kvalitou našich výrobků. Pokud se přesto objeví jakýkoli problém, neváhejte nás kontaktovat kvůli reklamaci zboží.
Možné důvody pro reklamaci:
- Obdrželi jste nekompletní, poškozené nebo nesprávné zboží.
- Zboží vám nevyhovuje a chcete jej vyměnit nebo vrátit.
Jak postupovat při reklamaci:
- Kontaktujte nás: Pošlete nám e-mail na info@sladino.cz, kde vám poskytneme další instrukce ohledně postupu reklamace.
- Vyplňte reklamační formulář: K vyřízení reklamace je nutné vyplnit reklamační formulář, který je k dispozici zde: Reklamační formulář
- Lhůta pro vyřízení: Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.
Tým Sladino